dijous, 4 de febrer del 2010

Jelou, he tornat!

He estat molts dies sense incloure noves entrades però, com us explico a la presentació, tinc Grau sever de FM i SFC. He tingut tants brots seguits que quasi em converteixo en arbre ;)
Com veureu, m'he comprat piles noves i m'estic posant al dia amb noves informacions que van sorgint contínuament...
Per "sort" la FM i la SFC ja no són malaltíes tan invisibles com fa no gaire. Esperem que continuin, o comencin, més investigacions que ens permetin, sino curar-nos, sí tenir millor qualitat de vida.
Gràcies qui seguiu el blog. Ara m'agradaria que féssiu comentaris aquí mateix per saber si us ha estat útil la informació aquí inclosa. Dedico tot el temps que em deixen les malalties i estic orgullosa que, sense CAP mena de publicitat, ja rondin les 2000 consultes.
Recordeu: el que no sabeu o no trobeu em feu una petició i us cerco on pugui la informació :)

1 comentari:

  1. La veritat, feia uns dies que no hi entrava, he estat de metges i he anat atrafegada, ara, estic mes per casa, i sempre que necessito una informació, entro i miro.
    Abans de posar-la en pràctica, consulto amb la meva doctora, que està al corrent, de la meva recerca d´informació alternativa a la seva.
    També tinc la sort, que a vegades, l´ajuda, m´arriba abans de buscar-la...;)))
    Gràcies per tota l´ajuda que en facilites.
    Conto amb tu!!!

    ResponElimina

Sisplau, encara que ho accepti preferiria que els comentaris no estiguin fets per usuaris "Anònims". Poseu almenys el nom i lloc de procedència al cos del vostre comentari. Sinó no seran acceptats.